Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda arazi düz kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıhun bir rahatsızlıktır. Giderek kötü azimetatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içinde birikmeye kafalayabilir. Bu perese vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıfamilyar. 40 evetşın üstündeki bireylerde henüz zait görülür. Ayrıca çetin hamule giymek kadar kızgın fiziksel hareketlerde kâin insanlarda, henüz zait rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da ana nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, üzeri, bel ve kafainç eklemleri etkilenir. Yaşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı tasarrufı ve genetik yatkınlıklar riski artırır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Mebzul ferah sutaş tüketin. Su, eklemlere takviye katkısızlar. Bu yüzden her ruz en az 8 boduç sutaş kucakmek icap ettiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde süt, kefir, katık kadar mualla kalsiyumlu besinler de, kemik katkısızlığına katkı katkısızlar. Sebze ve meyve tüketin. Kemik katkısızlığı kucakin, vitamin ve minerallerin tartılı bir şekilde hileınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti mualla olan sebzevat ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvansal proteinlerin zait gelgelı sonucunda idrarla omuz omuza kalsiyum atımını artırır. Kemik katkısızlığını beklemek kucakin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun yerine fasulye, mercimek, bezelye kadar protein bakımından servet sahibi bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini artırın. Omega 3 bakımından servet sahibi olan evetğlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kadar balık türlerinin tüketimi, kemik katkısızlığını olumlu yönde etkisinde bırakır. Yeşil çay kucakin. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde olumlu etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere mevla evetğu kucakin, kemiklere takviye evet. Ayrıca kireçlenmeden kaynaklanan vecalara ve şdavranışkinliğe de iyi hasılat. Kalça kireçlenmesini azaltmak kucakin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen fasılaştırmalara bakarak meyve ve sebzevat bakımından servet sahibi beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin kuvvetli bileşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve sarımsak kadar sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

*