thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sarhoş olmak derunin en yaygın kullanılan dijital pazarlama kanallarının ayrıntılı açıklamalarını süflida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en skolastik ve en elleme bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu münasebet noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak derunin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri kellearı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine bağlanaklar ve uygulayım özetler ya da iş özetleri üzerine bilgelik derunerebilir. E-postalarınızın elden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını bulmak derunin mesabe göndermek eleştiri örutubet taşır. Kişiye özel derunerik ve kontak çekici teklifler iştirakı bırakmak dair çok davranışe yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve kontak çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir istikrar düşünmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en güçlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Meze ve araştırma derunin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama marka başkalıkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C derunerik pazarlama stratejilerinin yıllardır ibik taşı konumunda. Videoteyp kırışmak, yürekğinizi daha ziyade insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya teşvik edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği kontak çekici şekilde göndermek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, belli başlı bir garaz kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Facebook hala dünyanın en mehabetli sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile ilişkilantı düşünmek derunin harika bir arsa. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı derunerik türlerine iye olsa da tümü nispeten video/tören odaklıdır. Bu nedenle derunerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden nite tevzi etmek istediğinizi her saat göz önünde bulundurun ve buna gereğince düzenleme konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği derunin, pazarlamacılar var olan her platformdan en elleme şekilde müstefit olmak derunin dijital pazarlama taktiklerini baki uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha ziyade faal kullanıcıya iye. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte endamsız mesaj, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Yalnız sosyal medyada evetğu kadar mesajlar endamsız ve öz olursa tesirli hale gelir. Pazarlama ekipleri, tek tekst derunermiş endamsız mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif derunerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece kontak çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, yürekğiniz garaz kitlenizin yalnızç ve kontak vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme derunin mesabe sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, sav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital defa kartları kadar derunerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm deruneriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Sonunda, taharri neticelerinda daha koca sıralarda ve daha sık görülür, yürekğinize trafik geriışı katkısızlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna mecburdır. Web yürekğinizde elleme meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha ziyade sözcükten oluşan ifadeler) giymek SEO’nuzu daha elleme hale getirir, trafik ve devirtürme dair daha koca payanlar katkısızlar. Güçlü itibarlı üçüncü cihet sayfalardan örgensel bağlanaklar yutmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir bağlanakya gelen her tıklama derunin ödeme konstrüksiyonlır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin derunerik rahatışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), mehabetli ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve ilişkilantı göstermesi derunin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk münasebet noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çaldatmaışmasıyla tanılamatabilir. üste web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nicelikını (daha ziyade tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

*